currentbody-logo

Delivery & Returns

Levering til

Vi tilbyder en bred vifte af fleksible leveringsmuligheder, så du kan få dine produkter leveret, når det passer dig.

Levering

Alle ordrer til det europæiske marked sendes så vidt muligt fra vores EU-lager. Dette gælder også ordre til Danmark. Hvis dette ikke er muligt, kan der desværre forekomme forsinkelser i leveringen af nogle varer, men eventuelle importafgifter og skatter dækkes af os, og der er ingen yderligere omkostninger for dig.

Et udvalg af lande giver forbrugerne mulighed for at få tilbagebetalt importafgifter og skatter. Dette kræver dog en personlig ansøgning til din lokale regering eller myndighed, og vi kan ikke støtte denne proces.

Hvis du bestiller flere produkter, eller hvis de er på forudbestilling, kan din ordre ankomme i flere leveringer. Vi vil dog kun opkræve ét forsendelsesgebyr.

 

Sporing af ordre

Du modtager et sporingsnummer i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, som du modtager, når din ordre forlader vores lager. Du vil kunne kontrollere din ordre på hjemmesiden for den forsendelsestjeneste, der svarer til den valgte forsendelsesmetode.

 

Returnering

Ønsker du at returnere din vare? Intet problem, du kan starte en returnering ved at bruge linket nedenfor. Bemærk venligst, at vi ikke kan holdes ansvarlige for tab eller beskadigelse af din pakke under transporten.

Vi bestræber os på at behandle din returnering inden for 5 arbejdsdage efter modtagelse af din pakke.

Start returnering

Track returnering

Vi forstår, at du måske har brug for lidt mere tid i løbet af juleperioden til at returnere varer til os, så fra den 1. november kan du returnere uåbnede og ubrugte varer til os og få pengene tilbage indtil den 31. januar.

Vi vil også forlænge alle tilbagebetalingsgarantier, der købes i denne periode, med 30 dage.

Garantibetingelser og -vilkår forbliver uændrede. Du kan få flere oplysninger i vores fulde returpolitik

Returneringspolitik

Har du skiftet mening?

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, har du 30 dage til at returnere din(e) vare(r). Bemærk venligst, at varen skal være ny og ubrugt, med alt originalt tilbehør, gratis gaver, emballage og produktionssegl for at være berettiget til fuld refusion. Hvis du beholder eventuelle gratis gaver, fratrækker vi disse fra din samlede tilbagebetaling.

Når returneringen er blevet behandlet, vil du modtage en e-mail med en bekræftelse på din refusion eller erstatning. Vi anbefaler, at det kan tage op til 5 arbejdsdage, før din konto krediteres med refusionen, men nogle betalingsudbydere og betalingstyper kan dog tage op til 14 dage at kreditere din konto.

Alle varer inspiceres ved returnering, og hvis en vare returneres til os beskadiget, brugt, i uegnet stand eller ikke som angivet i returanmodningen, kan vi ikke give dig en tilbagebetaling, og vi kan blive nødt til at sende den tilbage til dig.

Bemærk venligst, at vi ikke kan refundere eventuelle leverings- eller portoudgifter.

Alle refusioner sker til den oprindelige betalingsmetode. Hvis der blev brugt et gavekort til købet, får du en kreditkupon.

Kontakt venligst sales@currentbody.com, hvis du ønsker at annullere din ordre, selv om dette ikke altid er muligt på grund af den hurtige ekspeditionstid på vores lager.

Original tilstand:

Vi lægger stor vægt på hygiejne og vores kunders sikkerhed, og vi kan derfor ikke acceptere følgende tilbage:

  • Vi kan ikke acceptere: Alle enheder, der er åbnet, brugt eller sikkerhedsseglet er ikke intakt, medmindre en penge tilbage garanti gælder. Se yderligere oplysninger her.
  • Forbrugsvarer såsom børstehoveder, rensemidler, geler, plastre osv.
  • Intimartikler som Elvie, Smile Makers, Lelo, Dame, Dame, Tenscare-sonder, når de er åbnet

Fejl:

Hvis du har problemer med at betjene din enhed eller mener, at der er et problem med funktionen, skal du udfylde returformularen for at indsende din anmodning om en erstatning.

Hvis din vare viser sig at have et problem, vil vi bestræbe os på at erstatte den som en tilsvarende erstatning. Ved modeller i begrænset oplag vil vi gøre vores bedste for at erstatte enheden med den samme model, hvis lagerbeholdningen er tilgængelig, men ellers erstatter vi enheden med standardmodellen. I tilfælde, hvor en vare udgår i garantiperioden, og vi ikke kan ombytte den, kan vi tilbyde butikskredit som et alternativ.

Hvis din vare fungerer i overensstemmelse med producentens specifikationer, returneres den til dig.

Vi erstatter ikke forbrugsvarer som f.eks. børstehoveder, og du bedes derfor ikke medtage disse i din pakke.

Hvis din enhed udvikler en fejl inden for de første 30 dage, giver vi dig gerne en refusion, hvis du ikke ønsker en udskiftning.

I det usandsynlige tilfælde, at din erstatningsenhed udvikler en fejl, og du har haft en defekt enhed inden for 6 måneder efter dit oprindelige køb, kan vi give dig en tilbagebetaling, hvis du ønsker det. Efter 6 måneder kan vi kun tilbyde butikskredit (som vil være gyldig i 6 måneder) eller en erstatningsenhed.

Din garantiperiode vil ikke blive opdateret med erstatningsenheder, den gælder fra din oprindelige købsdato.

Tilbagebetaling:

Vi bestræber os på at behandle din returnering inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse af din pakke. Når returneringen er blevet behandlet, vil du modtage en e-mail med en bekræftelse på din refusion eller erstatning. Vi anbefaler, at det kan tage op til 5 arbejdsdage, før din konto er krediteret med refusionen, men nogle betalingsudbydere og betalingstyper kan dog tage op til 14 dage at kreditere din konto.

I travle perioder, såsom jul, kan behandlingstiden være længere, men vær sikker på, at vi arbejder så hurtigt som muligt for at behandle din returnering.

Ansvar:

Returnerede varer er dit ansvar, indtil de når vores returcenter, så sørg venligst for, at de er pakket forsvarligt og er godt beskyttet. Behold også venligst dit postbevis, hvis du har brug for at kontakte os om din returnering, trackingnummeret kan være nyttigt.

Vi er ikke ansvarlige for varer, der returneres til os ved en fejltagelse. I tilfælde af at vi er i stand til at finde produktet, vil vi bede dig om at dække omkostningerne til at sende det tilbage til dig selv.

Kontakt venligst vores kundeservice om pakker, der er beskadiget under transporten, herunder billeder i god kvalitet af skaden og af, hvordan din pakke er ankommet. Dette vil gøre det muligt for os at undersøge sagen sammen med kureren.

Garanti:

Vi tilbyder en 2-årig garantiperiode som standard for at dække produktionsfejl. Garantien er gyldig fra den dato, hvor den oprindelige ordre er afgivet, og den genopfriskes ikke med erstatningsenheder. Garantien gælder ikke for skader som følge af uagtsomhed, misbrug eller uautoriseret ændring af produktet.

Garantien er registreret hos den person, der har afgivet ordren, og kan ikke overdrages til en tredjepart. Aktivering af garantien skal foretages af den oprindelige køber af varen.

Refreshed NuFACE-enheder, som har en garantiperiode på 6 måneder, og Refreshed Tria-enheder, som har en garantiperiode på 12 måneder. Alpha Stim-enheder leveres med en 5-årig producentgaranti via mærket direkte.

Dame tilbyder en 3-årig garanti via CurrentBody.

OXYjet tilbyder en 1-årig garanti, kontakt venligst mærket direkte på 01775 722243 eller enquiries@oxyjetuk.co.uk for at rapportere din fejl inden for det første år, og direkte med os i det andet år.

Therabody tilbyder 2 års garanti på enheder og 90 dages garanti på tilbehør. Dette omfatter ikke naturlig slitage. Hvis du returnerer din enhed for at få den ombyttet, skal vi modtage hele emballagen og alt tilbehør.

Hvis du opdager en fejl på din Mira-Skin-enhed, bedes du kontakte mærket direkte på support@techmira.com eller +49 761 60046750

For din Capillus-enhed bedes du kontakte mærket direkte her > Capillus-formular. Bemærk venligst, at vi ikke kan behandle defekte Capillus-enheder, og din enhed vil blive returneret til dig, når den er tilbage på vores lager.

Din Theradome-enhed leveres kun med 1 års garanti fra mærket, vi kan ikke behandle defekte Theradome-enheder efter dette tidspunkt, og din enhed vil blive returneret til dig, når den er tilbage på vores lager.

Braun tilbyder en 2-årig garanti. Hvis din enhed udvikler en fejl inden for de første 30 dage, bedes du kontakte os, efter denne 30-dages periode skal du følge instruktionerne:

For Storbritannien og Irland skal du gå til Brauns online reparationsservice.
For resten af verden skal du gå til Brauns online reparationsservice.

Hvis du ønsker at returnere under pengene tilbage garantien, bedes du kontakte Braun

Hvis du oplever problemer med din Orlaya Skin-enhed, bedes du kontakte dem direkte på: sally@orlayaskin.com eller 07515 918489

Hvis du har fejl med din Sensica-enhed, bedes du kontakte mærket direkte på support@sensica.com. De vil være i stand til at fejlfinde og godkende din returnering. Vi kan ikke behandle din returnering uden denne godkendelse.

Garanti for pengene tilbage:

For yderligere oplysninger om vores politikker for pengene tilbage garanti kan du se her.

Intime varer:

For nogle mærker som Elvie, Sensica, vSculpt, Smile Makers, Lelo og Tenscare kræver returnering en godkendelse fra mærket, før de kan accepteres. Kontakt venligst mærkerne direkte, og de vil kunne hjælpe dig yderligere med din refusion eller erstatningsenhed i henhold til garantibetingelserne. Hvis mærket ikke godkender returneringen, kan vi ikke acceptere den tilbagevenden.

Vi kan ikke acceptere returnering af brugte eller åbnede intimsenge som Silk'n Tightra, vSculpt, Elvie, Lelo, SmileMaker, Dame og TensCare-sonder.